Waarom SEA trainingen?
SEA trainingen zijn van onschatbare waarde voor digitale marketeers, generalisten en SEA marketeers, om de online zichtbaarheid en het succes van je bedrijf te vergroten. De trainingen bieden, afhankelijk van de kennis die momenteel aanwezig is, een basis of diepgaande uitleg over het gebruik van Google of Microsoft Ads.
Deelnemers zullen essentiële vaardigheden ontwikkelen om zelf campagnes op te zetten en te optimaliseren om betere resultaten te behalen. Beide platforms bieden een groot aantal mogelijkheden voor targeting, het meten van prestaties en het optimaliseren van advertenties. Daarbij zijn er een groot aantal verschillende campagnetypes die allemaal een ander doel hebben. Zonder grondige kennis van deze platforms loop je als adverteerder het risico je budget uit te geven aan ineffectieve campagnes waardoor je kansen mist om je bedrijf te laten groeien. Dat is natuurlijk zonde.
“We hebben een zeer waardevolle als productieve samenwerking met Gido achter de rug. Hij heeft ons geholpen met verschillende onderdelen voor de online marketing (SEA). Na een zeer uitgebreide audit, hebben we succesvol een in-housing gedaan en versimpeling van de accountstructuur.
Hierna hebben we de samenwerking voortgezet voor trainingen en onderhoud van de accounts. We hebben elke maand op basis van de behoefte en werkzaamheden de specialisatie van Gido ingehuurd. Dit heeft geleid tot groei van de ROI en positieve ontwikkeling van verschillende metrics binnen de Google Ads accounts.
Ik zou Gido iedereen aanraden. Hij is een ware specialist die kundig en geduldig te werk gaat en als een verlengstuk van je team voelt. Hierom zetten we hem vaak nog in voor spoedopdrachten of vooral als we freelance werkzaamheden hebben.”
– Nitin Jagesser, Digital marketing manager TransIP & team.blue
Waar bestaan deze SEA trainingen uit?
De SEA trainingen bestaan uit een diepgaande uitleg over campagnetypes, advertentiegroepen, het begrijpen van zoekwoorden, zoekwoordonderzoek, targeting en advertenties. Deelnemers krijgen praktische tips en best practices voor het opzetten, beheren en optimaliseren van effectieve advertentiecampagnes.
Daarnaast bieden deze trainingen inzicht in het gebruik van targeting opties om advertenties te tonen aan de meest relevante doelgroepen. Dit resulteert in een hogere conversieratio en een betere ROI voor advertentie-uitgaven. Het leren analyseren en beoordelen van de verschillende datastromen is daarbij belangrijk om het succes te bepalen. Daarnaast kunnen geavanceerde onderwerpen zoals tracking, remarketing, biedstrategieën, automatisering, geografische targeting en A/B-testen worden behandeld, afhankelijk van het niveau van de training.
Wat voor resultaat kan het jou opleveren?
Door het volgen van de SEA trainingen zullen deelnemers een diepgaand begrip ontwikkelen van hoe ze Google Ads en Microsoft Ads effectief kunnen gebruiken om de marketingdoelen te bereiken. Ze zullen in staat zijn om nauwkeurigere en slimmere campagnes op te zetten die gericht zijn op de juiste doelgroepen. Door de geleerde strategieën toe te passen, kunnen ze de zichtbaarheid van het merk vergroten, meer verkeer naar je website genereren en uiteindelijk meer leads of verkopen realiseren. Bovendien zullen ze in staat zijn om de prestaties van hun campagnes te volgen en te optimaliseren, waardoor ze de winstgevendheid vanuit SEA kunnen verhogen.
De werkwijze in 5 stappen
De werkwijze in 5 stappen
De werkwijze in 5 stappen
Deze mooie bedrijven gingen je voor
Alle diensten in één overzicht
Bekijk onze partners
Samenwerken om jouw doelstellingen te bereiken?
Zichtbaarheid verhogen
Website bezoekers verhogen
Nieuwe klanten
werven
Leads of verkopen verhogen
Omzet
verhogen
Winst
verhogen
Deze tools zorgen voor jouw succes
Jouw uitdagingen bespreken?
Ik ben benieuwd naar jouw uitdagingen en groeiambities.
Door SEA als digital marketing kanaal in te zetten wordt de omzet en winstgevendheid van jouw onderneming verhoogd en wordt het volledige groeipotentieel benut.